Uvažujete nad využitím agentury, která se zabývá optimalizací pro vyhledávače? Očekáváte, že se na vašich stránkách objeví více návštěvníků, kteří následně budou nakupovat vaše produkty, využívat služby nebo třeba číst články? Pokud ano, možná nebude od věci znát určitá pravidla, která v oblasti SEO platí. Jedním z nich je i důležitost budování zpětných odkazů, tedy linkbuilding seolight.cz, díky kterému se o vašem webu dozví ještě větší množství uživatelů.
Věděli jste však to, že ne každé budování zpětných odkazů je efektivní? Někdy se totiž firmy chlubí jenom tím, že zpětné odkazy nakupují, což je v současné době velmi neefektivní a špatný postup. Linkbuilding je nutné provádět přirozeně, tedy například výměnou zpětných odkazů s jinými weby.Mapa zpětných odkazů.jpg

Nejsou zpětné odkazy jako zpětné odkazy

Možná byste se divili, co jsou některé společnosti schopné udělat svým klientům. Je to především nákup zpětných odkazů, který se sice může zdát jako úžasný nápad, ale opak je pravdou. Lidé si neuvědomují, že právě tento nákup je proti zásadám optimalizace, která má za úkol přivést na stránky nové návštěvníky přirozeným způsobem. Už jenom samotnou podstatou tohoto nákupu jde o nevhodný způsob, kterým byste chtěli své stránky upravovat.Spojení webů zpětnými odkazy.png

Jak tedy vyřešit linkbuilding přirozeně?

Ideální volbou je výměna odkazů s jiným webem. To nastává nejčastěji po domluvě nebo po zahájení spolupráce. Jen tak se můžete vyhnout penalizaci, která vás čeká, pokud si budete zpětné odkazy nakupovat. Takové řešení je zkrátka neefektivní, a je třeba se mu vyhnout.
Jak ale poznáte firmu, která odkazy nakupuje nebo je získává přirozeně? To je otázka, kterou je třeba položit samotné firmě, na kterou se obrátíte, pokud budete chtít provést kvalitní optimalizaci pro vyhledávače. Případně není od věci nahlédnout i do referencí firmy, které mohou taktéž velmi napovědět o serióznosti daného podniku.